GRUPY MŁODSZE
7:00 – 8:00 – zbieranie się dzieci, pełnienie dziecięcych dyżurów, zajęcia wspomagające rozwój dzieci prowadzone przez nauczyciela, tworzenie warunków do podejmowania przez dzieci działań według ich pomysłów, rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci, przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi
8:00 – 8:20 – zabawy swobodne
8:20 – 8:30 – zabawa ruchowa
8:30 – 9:00 – przygotowanie do śniadania, śniadanie
9:00 – 9:20 – zajęcia dydaktyczne w sali lub ogrodzie
9:20 – 10:00 – dowolne zabawy podejmowane przez dzieci
10:00 – 11:50 – czynności samoobsługowe w szatni, pobyt w ogrodzie, spacery, wycieczki
11:50 – 12:00 – zabawa ruchowa
12:00 – 13:00 – przygotowania do obiadu, obiad, czynności samoobsługowe – mycie zębów, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela
13:00 – 14:40 – odpoczynek poobiedni, słuchanie muzyki lub bajek, czynności samoobsługowe – rozbieranie i ubieranie, toaleta
14:45 – 14: 55 – zabawa ruchowa
14:55 – 15:10 – podwieczorek
15:10 – 17:30 – swobodna zabawa w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie, przy wsparciu nauczyciela, zajęcia wspomagające rozwój dzieci prowadzone przez nauczyciela, rozchodzenie się dzieci do domu.
GRUPY STARSZE:
7:00 – 8:00 – zbieranie się dzieci, pełnienie dziecięcych dyżurów, zajęcia wspomagające rozwój dzieci prowadzone przez nauczyciela, tworzenie warunków do podejmowania przez dzieci działań według ich pomysłów, rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci, przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi
8:00 – 8:20 – zabawy swobodne
8:20 – 8:30 – ćwiczenia poranne
8:30 – 9:00 – przygotowanie do śniadania, śniadanie
9:00 – 9:40 – zajęcia dydaktyczne w sali lub ogrodzie
9:40 – 10:20 – dowolne zabawy podejmowane przez dzieci
10:20 – 11:50 – czynności samoobsługowe w szatni, pobyt w ogrodzie, spacery, wycieczki
11:50 – 12:00 – zabawa ruchowa
12:00 – 13:00 – przygotowania do obiadu, obiad, czynności samoobsługowe – mycie zębów,
12:30 – 13:00 – słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela
13:00 – 14:20 – tworzenie warunków do podejmowania przez dzieci działań według ich pomysłów, praca indywidualna i małych grupach
14:20 – 14:30– zabawa ruchowa
14:30 – 14:45 – podwieczorek
14:45 – 17:30 – swobodna zabawa w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie, przy wsparciu nauczyciela, zajęcia wspomagające rozwój dzieci prowadzone przez nauczyciela, rozchodzenie się dzieci do domu.